piątek, 8 listopada 2013

Efekty olejowania po 4 miesiącach

Hej!
Na prawdę, żałuję strasznie, że nie mam czasu na częstsze pisanie, ale nawet nie zauważyłam jak minął ten miesiąc! Co za tym idzie- aktualizacja paznokci :-)
Dla przypomnienia: efekty po 3 miesiącach >klik<



Jak widać- paznokcie zafarbowały się jakiś czas temu od ciemnego lakieru (mimo użycia bazy), dodatkowo flesz wzmógł efekt ;-)
Zmieniłam mieszankę na BDFM + 2 rybki keratynowe GAL i zdecydowanie wyszło to pazurkom na dobre! Płytka jest grubsza i gładsza, a zanim lakier popsuł kolor, wolny brzeg był biały. Jestem z nich co raz bardziej zadowolona :-)
Powoli staram się zmienić kształt na migdałki, zobaczymy co z tego będzie ;-)
Po za tym standardowo paznokcie rosną w szalonym tempie, skórki w świetnym stanie, a przyrost jest mi obojętny ;-)
Jeśli mi się uda, jeszcze jutro dodam aktualizację włosów, mam też parę pomysłów na kolejne wpisy :-)
Trzymajcie się,
Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz