poniedziałek, 17 czerwca 2013

Recenzja: Barwa Ziołowa Szampon Brzozowy do włosów normalnych i suchych

Dawno mnie nie było, ale na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że byłam zawalona nauką na poprawy :)
Dzisiaj przedstawiam recenzję mojego ulubionego szamponu - Barwa Ziołowa Szampon Brzozowy do włosów suchych i normalnych, który można było zauważyć w kilku wpisach :)


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75, Lanolin Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Betula Alba Leaf Extract, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methyllisothiazolinone, Hexyl Cinnamal
Cena: ok. 2,5 zł
Opakowanie: Przeszkadza mi to mi to, że muszę uważać żeby nie wylać za dużo, mimo tego że nabrałam już wprawy jest to uciążliwe. Nie zdarzyło mi się też, żeby zakrętka, czy buteleczka pękła w podróży. Kosmetyk nie wycieka kiedy jest w położeniu innym niż pionowe.
Zapach: Zdecydowany atut tego szamponu! Uwielbiam jego zapach, ziołowy i trochę słodki :). Jak dla mnie mógłby pozostawać na włosach, a nie znikać zaraz po spłukaniu ;).
Konsystencja: Szampon jest bardzo rzadki. Łatwo rozprowadza się po włosach i szybko się pieni. Mógłby być gęstszy, nie marnowałoby się go tyle kiedy skapuje mi z dłoni podczas nakładania.
Działanie: Pierwsza rzecz, którą w nim lubię: po umyciu głowy mam odczucie świeżości na skórze :). Dobrze zmywa oleje- nigdy nie miałam po całonocnym olejowaniu tłustych włosów. Na pewno nie użyłabym go bez odżywki, po samym myciu włosy robią się trochę przesuszone, a nie tak jak obiecuje producent; nawilżone.
Ogólnie oceniłabym go na dobry z plusem. Za taką cenę, jest dla mnie wystarczający, ale oczywiście mógłby być lepszy ;).

Przepraszam, że tak was męczę tymi recenzjami, ale mam zamiar zrobić ogólny wpis o mojej obecnej pielęgnacji i robić co miesiąc aktualizację włosów, więc chcę mieć do czego się odwoływać :).


Tymczasem znikam uczyć się z mojego ulubionego przedmiotu- niemiecki -.-

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz