sobota, 8 czerwca 2013

Recenzja: Under Twenty, Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB & Co u mnie :)

Po kilku dniach przerwy (nie z mojej winy :( ) postanowiłam zaprezentować wam moją opinię na temat Multifunkcyjnego antybakteryjnego kremu BB marki Under Twenty.




Opakowanie: wygodna tubka, niestety jestem pewna, że właśnie przez to nie zużyję kremu do końca :(
Zapach: mi generalnie rzadko przeszkadzają jakiekolwiek zapachy kosmetyków. Ten kojarzy mi się odrobinę z morzem, taki przyjemny bardzo odświeżający. Takie zapachy są dla mnie bardzo praktyczne; mało kiedy śpię więcej niż 6 godzin, więc rano jestem trochę nieprzytomna, ale kiedy skorzystam z tych wszystkich zapachowych kosmetyków- przebudzam się :)
Konsystencja: dużo gęstszy od poprzednika (Nivea Visage Matt Beauty- jego recenzję dodam niedługo:)), ale to nie przeszkadza mi w aplikacji, wręcz przeciwnie: łatwiej mi rozprowadzić go równomiernie.
Efekty: nie muszę nakładać pod niego kremu nawilżającego. Ładnie wyrównuje koloryt. Nie zakrywa niedoskonałości, ale od tego jest korektor, więc nawet już tego nie wymagam od żadnych kremów/podkładów. Na początku po zmianie z Matt Beuaty na niego, sądziłam, że będzie dla mnie za jasny, ale po kilku minutach od nałożenia dopasowuje się do odcienia skóry. Niestety nie matuje- nakładam na sam koniec na niego puder. Jeśli jest dobrze nałożony, nie sprawia żadnych problemów :)
Polecam jeśli nie macie dużych problemów z cerą, a zależy wam tylko na delikatnym wyrównaniu kolorytu i ożywieniu skóry :)

Po za recenzją, w skrócie chciałam wam opowiedzieć co się u mnie działo :)
Na początek: nie dodałam wpisu wcześniej (czyli tak jak planowałam w czw lub pt), bo mój szanowny antyczny komputor po chwilowej awarii prądu nie chciał się włączyć. Na szczęście ręce, które leczą trochę pogmerały w jego bebechach i już wszystko wróciło do normy :D
Cały tydzień miałam bardzo zabiegany- nauczyciele chyba bardzo nie chcą, żebyśmy podciągnęli sobie stopnie na koniec roku- ciągle jakieś sprawdziany, testy albo poprawy ;) Co prawda, w czwartek i piątek nie było lekcji z powodu święta szkoły, ale starałam się uczestniczyć w przygotowaniach i akcji krwiodawstwa, dlatego nie miałam czasu na cokolwiek.



Kuskawki
Pytania

Deal

2 komentarze:

  1. Też mam krem tej marki, lekki krem+puder antybakterynjy :)

    Fajny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz o tym samym co opisałam :)
      dziękuję :)

      Usuń