poniedziałek, 7 października 2013

Efekty olejowania po 3 miesiącach

Hej :-) Dzisiaj miałam chwilkę, więc zrobiłam podsumowanie pazurków :-) Zapraszam
Standardowo:
Na noc oliwa+olej ryżowy+olej sezamowy, w ciągu dnia Babydream fur Mama.
W tym miesiącu mam zamiar wzbogacić to o rybki keratynowe, może w końcu zwalczę rozdwojenia :-(




Na mały postęp złożyły się dwa czynniki: brak olejowania nad morzem oraz ostatnia wizyta na basenie.
Po za tym czuję że paznokcie odrastają gładsze i twardsze. No i w końcu wybieliły mi się końcówki :D
Obecnie po za olejowaniem wspomagam paznokcie diamentową odżywką Eveline.
I to właśnie nią zabezpieczam pazurki na kolejną wizytę na basenie. Po za tym świetnie utwardza płytkę i zapobiega postępującym rozdwojeniom.

To tyle ode mnie :-)

Pytania

Deal


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz