niedziela, 4 sierpnia 2013

Efekty olejowania paznokci po miesiącu + Preparat Regenerujący Płytkę Paznokcia KillyS

Jak już wiecie jestem w trakcie olejowania paznokci- klik.
Zapraszam na obejrzenie (jeszcze) niezbyt spektakularnych efektów ;-)



Prawa ręka, czyli ta, która ładnej wygląda :-) Paznokcie dzięki olejkom rosły niesamowicie szybko. No i sukces: na tej dłoni ani jeden paznokieć nie złamał się przez cały miesiąc! Skórki są w świetnym stanie, nowe zadziory nie powstają :-). Wiem, że nie wyglądają jak szczyt marzeń, ale muszę przypomnieć, że ciągle pozbywam się najbardziej zniszczonej części płytki- tej, która pamięta żel.


Pazurki u lewej ręki wyglądają trochę gorzej. Po za tym środkowy i mały złamały się i musiałam je spiłować, więc są trochę krótsze od reszty. Na szczęście na nich widać duużą poprawę. Paznokcie nie są takie czerwone i cieniutkie.


Na sto procent będę kontynuowała swoją przygodę z olejowaniem!

Teraz trochę o preparacie firmy KillyS kupionym w lipcu - klik
Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona :-) Na paznokciach zostawia mleczną warstwę dzięki czemu końcówki są białe i dłonie wyglądają bardzo estetycznie :-) No ale przecież najważniejsze jest jego działanie:
- utwardza paznokcie (przeżyły kilka spotkań ze ścianą, mogę nimi stukać w klawiaturę i nie martwić się o ewentualne pęknięcia czy rozwarstwienia),
- po zmyciu naturalki zyskują naturalny, delikatny połysk, moje nawet u lewej ręki w wgłębieniach po żelu :-),
- dobrze sprawdza się jako baza pod lakier kolorowy, u mnie w najlepszym przypadku przedłużył żywotność o 2 dni, ale podejrzewam, że gdybym miała odrobinę twardsze paznokcie kolor trzymałby się dłużej ;-)
Myślę, że to satysfakcjonujące za tak niską cenę :-)

Po za pazurkami:
Kupiłam dwie herbatki, zainspirowana tym postem. Pomyślałam, że lepiej zacząć taką kurację oczyszczającą w czasie kiedy widzi mnie minimalna liczba osób, jeśli mnie "wysypie" :D Ale tak na poważnie, zauważyłam wzmożone wypadanie włosów i boję się to po prostu zignorować. Od jutra zacznę pić pokrzywę rano, skrzyp wieczorem, zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

Zmykam do jakiegoś klimatyzowanego pomieszczenia, bo zaraz tu się upiekę :D

Pytania

Deal

2 komentarze:

  1. Fajny blog ;))
    Zapraszam na mojego bloga http://worldbymyy.blogspot.com/

    Może obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jakiś sposób na przezroczyste końcówki?

    OdpowiedzUsuń