wtorek, 27 sierpnia 2013

Podsumowanie sierpniowych zakupów

Hej :-) Jako, że koniec sierpnia zbliża się wielkimi krokami (a co za tym idzie, początek roku szkolnego :-( ) postanowiłam pokazać wam zakupy z ostatniego miesiąca.

Co prawda są to praktycznie same kosmetyki, ale mam w planach jeszcze kupić jakieś ubrania przed wyjazdem nad morze :-). Jedyny wyjątek stanowi spódnica:
C&A 17.90 zł
Podczas pobytu we Wrocławiu razem z siostrą odwiedziłyśmy Rossmanna. Oto co z tego wynikło:
Rossmann 7.99 zł
 Krem jak na razie sobie chwalę. Szybko się wchłania, nie zostawiając tłustej warstwy na dłoniach, daje uczucie nawilżenia i ma przyjemny zapach :-)

Rossmann  9.69 zł
Maskę używałam jak na razie zamiast Garnier AiK i nie poczułam różnicy :-)

Rossmann 4.99 zł
Skusiłam się w końcu na jakiś produkt do stylizacji, żeby moje loki na drugi dzień po myciu nie wyglądały tak tragicznie ;-)

Kiedy wróciłam już do domu, wstąpiłam do Lidla i wyniosłam stamtąd:



Obydwie maseczki za 1.99, ceny zmywacza nie pamiętam.

W tym samym tygodniu czekał mnie jeszcze jeden wyjazd do Wrocławia. Za pieniądze ze sprzedanego rysunku kupiłam prezent osiemnastkowy oraz:
Yves Rocher, załpałam się na gratis :-)

Parfois 8.90 zł
Wczoraj byłam jeszcze w Lubinie żeby dokupić resztę książek oraz jakieś małe rzeczy do szkoły typu długopis, czy wkłady do ołówka mechanicznego i oczywiście razem z mamą nie mogłyśmy ominąć naszej małej drogerii połączonej z salonem fryzjerskim :D. Trafiłyśmy na odżywki do paznokci Sally Hansen, ja kupiłam białą:
19 zł
Później zajechałyśmy oczywiście do Reala po zakupy na obiad :D

 Ulubione chusteczki do demakijażu Cleanic :-)


 Must Have ostatnich tygodni :D


Krem sprawuje się dobrze, zobaczymy jak będzie z serum :-)


Zależało mi na tym, żeby znów kupić niebrudzący antyperspirant. Ten bije na głowę wersje od Nivea zapachem ;-)

Jeśli chodzi o sierpień to tyle  :-) Taka wersja pokazywania zakupów jest dla mnie o wiele wygodniejsza, więc następne podsumowanie za miesiąc :-)

Pytania

Deal

2 komentarze: