poniedziałek, 19 sierpnia 2013

miniRecenzja: H&M Lip Balm Wild Vanilla with sheabutter + co tam u mnie :-)

Hej, dawno mnie nie było, ale cóż, wakacje sprzyjają spontanicznym wyjazdom, prawda? :-)
Na początek chciałam wam pokazać mój najnowszy nabytek, pomadkę z H&M, która na moje usta działa świetnie :-) Zapraszam

Cena: 6.90 zł za opakowanie 17g czyli coś jak mały klej biurowy ;-)
Opakowanie: Rzuca się w oczy, łatwo odnaleźć ją w torebce. Zamknięcie łatwo zdjąć, bezproblemowo można wykręcić sztyft.
Zapach: Czy tak pachnie dzika wanilia? Nie mam o tym zielonego pojęcia, niemniej zapach jak dla mnie jest egzotyczny i przyjemny. Utrzymuje się na ustach, ale nie drażni nosa.
Konsystencja: Wystarczy raz przejechać wargi by całe były pokryte kosmetykiem, ja robię to kilka razy żeby dłużej czuć ją na ustach.
Działanie: Jak można się domyślić ze wstępu, bardzo mi pasuje! Dłuugo pozostaje na wargach, daje im delikatny połysk, ale przede wszystkim po 'zjedzeniu' całej pomadki z ust czuję, że są miękkie i delikatne. :-) Dokładnie to, czego oczekuję od tego produktu.
Ogólnie oceniam ją na piątkę :-). Mogłaby mieć jakiś przyjemniejszy smak- ten jest troszkę sztuczny. Po pierwszym użyciu raził, ale teraz się do niego przyzwyczaiłam i jest praktycznie niewyczuwalny. Na pewno będę jej często używała podczas zbliżającej się jesieni - zgubiłam swoją ulubioną czekoladową pomadkę :-(



A teraz trochę o moim wypadzie do Wrocławia czyli spontanicznym pomyśle mojej siostry :D. Nie mam dla was zbyt wielu zdjęć, bo jeżdżę do Breslau już tyle lat, że nie w głowie mi zwiedzanie typowych zabytków :-) Ale jeśli chcecie odejść od tych obleganych przez turystów miejsc to zdecydowanie polecam wam Nadodrze. Przepiękne stare kamienice i coraz więcej świetnych lokali :-)
Zamiast zdjęć miasta mam kota, przedstawiam pannę Jenkins! :-)
To tyle jeśli chodzi o mnie, wprowadzę w życie plan, by nowości z każdego miesiąca pokazywać kiedy będzie się on kończył ;-) Mogę powiedzieć tyle, że nie kupiłam jak na razie żadnych ubrań! A we wrześniu czekają mnie dwa tygodnie nad morzem, muszę sobie coś nowego sprawić! :D

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz