niedziela, 30 czerwca 2013

Recenzja: Garnier Ultra Doux, odżywka do włosów suchych i zniszczonych Olejek z Awokado i Masło Karite

Hej, dzisiaj zaprezentuję wam moją recenzję zdecydowanego klasyku jeśli chodzi o kosmetyki do włosów, czyli Garnier Ultra Doux, odżywka do włosów suchych i zniszczonych Olejek z Awokado i Masło Karite.





Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1)
Cena: Niestety nie pamiętam dokładnie :-( nie przekracza 10 zł.
Opakowanie: Wygodne. Przez plastik widać ile kosmetyku jeszcze zostało wewnątrz. Kiedy już się kończyła odczepiłam zamknięcie (nie powiem, musiałam użyć trochę siły :D) i byłam pewna, że wykorzystałam ją do końca.
Zapach: Idealne określenie to budyniowy :D. Nie wiem jak inaczej go nazwać. Szkoda, że nie zostaje zbyt długo na włosach ;-).
Konsystencja: Kremowa. Niby dobrze się rozprowadza po włosach, ale jest mało wydajna i żeby nałożyć ją na całe włosy zużywam jej dosyć sporo.
Działanie: Już podczas spłukiwania czuję, że włosy są przyjemne w dotyku, miękkie. Po wyschnięciu moje loki, są błyszczące i elastyczne, ale nie wiem czy te właściwości można przypisywać tylko tej odżywce ;-). I jedna z najważniejszych dla nie rzeczy: mogę jej używać od samego skalpu po końcówki, bo ani trochę nie podrażnia skóry głowy.
Ogólnie najlepsza z wypróbowanych odżywek do tej pory. Włosy nie mają jej dość, a efekt wciąż jest dobry :-).

Po za tym pochwalę się upolowanymi ostatnio w CCC butami:
CCC 89 zł
Zdecydowanie zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! :D



Mimo rozpoczętych w piątek wakacji, pogoda nie rozpieszcza, ale takie uroki polskiego lata ;-).
Ja znikam- zajmę się robieniem wakacyjnych paznokci :D.
+ W najbliższym czasie postaram się o nagłówek ;-)

Jeśli jest coś konkretnego, co chcielibyście tu zobaczyć- Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz