sobota, 1 czerwca 2013

Co w torebce?

Hej :) Wczoraj ktoś (oczywiście anonimowo -.- na drugi raz podpisz się jakimkolwiek nickiem, zawsze przyjemniej się to czyta :)) poprosił mnie bym napisała co noszę ze sobą w torbie do szkoły, a więc spełniam życzenie :)
Oto ona :) Noszę ją zazwyczaj na ramieniu (ma długie regulowane ucho, na zdjęciu widać tylko fragmenty). Dostałam ją na zeszłe święta, wybrałam w Reserved i kosztowała ok. 120 zł.

Zawartość:
1. Książki, piórnik (którego wam oszczędziłam, bo jest zmasakrowany :D), portfel (na zdjęciu po lewej u dołu) i klucze na smyczy (obok portfela).
2. Kalendarz, bez którego niejednokrotnie zawaliłabym naukę lub wystawiłabym (nieświadomie) kogoś do wiatru :D
3. Notatnik, obecnie zeszyt do rosyjskiego. Uczę się słówek i zwrotów między lekcjami lub w trakcie :P
4. Kosmetyczka
5. Perfumy/mgiełka/roletka zależy czym spryskam się rano. Perfumy zabieram na prawdę rzadko- boję się, że potłukę flakonik, a po za tym, te które mam trzymają się na mnie cały dzień :)
6. Krem do rąk. Od ostatniej zimy pozycja obowiązkowa- praktycznie wcale nie nosiłam rękawiczek, czego efektem są sino-czerwone ręce.
7. Oczywiście słuchawki. Bez nich nie doszłabym na przystanek rano!
I w cieplejsze dni okulary przeciwsłoneczne :)

Mam nadzieję, że ciekawość została zaspokojona ;)

Pytania

Deal

4 komentarze: