środa, 3 lipca 2013

Duużo czasu wolnego, czyli co robić, by nie umrzeć z nudów :-)

Dziś całkowicie spontaniczny post, na który wpadłam przed chwilą ;-).
Przy okazji wakacji, wiele osób cierpi na nadmiar czasu wolnego. Też często mam ten problem, ale myślę, że u mnie wychodzi to gdy jestem niewyspana :D. Do sedna, czyli czym zapełnić momenty nudy?

1. Posprzątaj
Tak, wiem, znakomita większość moich znajomych puknęłaby się w czoło, gdybym im to zaproponowała. Szczerze? Zawsze myślałam, że nienawidzę sprzątania i że to najgorsza z możliwych kar, ale uwierzcie, kiedy już raz weźmiecie się za to z własnej woli i się do tego przyłożycie, to efekty sprawią wam prawdziwą satysfakcję ;-). Mnie do sprzątania najbardziej motywują zdjęcia pięknych, czystych wnętrz :-).

2. Wypróbuj nowy przepis
Jeśli o mnie chodzi, to przepis na babeczki lub ciastka :D. W przypadku słodkości, nie potrzeba wiele, żeby wyczarować coś genialnego, w hipermarketach roi się od uroczych ozdób, które dodadzą uroku zwykłemu ciastku.




3. Przeczytaj książkę/ obejrzyj film
Ta propozycja musiała się pojawić ;-). Każdy ma jakieś książki "do przeczytania" i filmy "do obejrzenia" - wolne dni są idealnym czasem na nadrobienie zaległości kinowych i wydawniczych :-).


4. Zacznij oglądać ciekawy serial
Jakiś czas temu zdecydowałam, że porzucę te wszystkie tasiemce (których i tak nigdy nie skończę) i postanowiłam zacząć oglądać jeden serial. Wybór padł na Hannibala. Wciągnął mnie od pierwszego odcinka, teraz z niecierpliwością czekam na nowe :-). Zdecydowanie najbardziej podoba mi się inny sposób przedstawienia postaci tytułowej- nie jest tylko maszyną, która robi z ludzi wykwintne potrawy, ale też przyjacielem i po prostu bardzo samotną osobą.

5. Posprzątaj w szafie
Uniwersalny sposób na nudę, a jaki pożyteczny :D. Pozbywasz się (zazwyczaj) góry ciuchów i możesz z czystym sumieniem powiedzieć "nie mam w co się ubrać!", po czym oddać się zakupowemu szaleństwu :D.





6. Pojeździj na rowerze/ rolkach
Po prostu dobry sposób na zabicie czasu, który jest też korzystny dla naszego ciała :-).



7. Zmień wystrój w swoich wnętrzach
Kiedy już posprzątasz, może przyjść ci ochota na zmiany, co wcale nie znaczy, że masz zostawić mnóstwo pieniędzy w sklepie meblowym ;-). Wiele ozdób można wykonać samemu. Jeśli bardzo się chce można nawet odświeżyć meble we własnym zakresie. Inspiracji nie brakuje :-)

A jeśli na prawdę nie możesz wysiedzieć w jednym miejscu...

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz