czwartek, 18 lipca 2013

Mini zakupy i brak internetu przez dni parę

Nie było mnie przez chwilę z przyczyn niezależnych ode mnie :-)
Ale  w międzyczasie zrobiłam małe zakupy :-)
Przez chwilę stałyśmy z mamą przy stoisku kosmetykowym z mamą oto co wpadło z niego w moje łapki:
Co prawda te rzęsy kupiłam bez większych oczekiwań, to zainteresowałam się bardzo tym preparatem do paznokci.



Pożyjemy zobaczymy, mam na paznokciach drugi dzień dopiero, ale na pewno o nim napisze coś więcej :-)
Następną rzeczą jest olej ryżowy. Przeczytałam o nim u Wiedźmy i postanowiłam go wypróbować. :-)
Moja wersja jak widać typowo do gotowania :D. Dzisiaj wypróbuję go na włosy oraz twarz. Nie liczę na takie szybkie efekty jak po sezamie, ale kiedy tylko coś zauważę to opiszę :-).
Do tego kupiłam peeling do twarzy z Under Twenty.
Nie mogło zabraknąć czegoś co bajecznie pachnie, a więc:
Zakochałam się od pierwszego powąchania! Naprawdę mnie powala samym zapachem na kolana, dobrze się pieni i nie przesusza- czego chcieć więcej? :D
To tyle na dziś, lecę próbować olej :D

Pytania

Deal

2 komentarze:

  1. masz rację ten żel fenomenalnie pachnie :) tak jak inne ich żele :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po prostu kocham Original Source za te zapachy :D

      Usuń