wtorek, 30 lipca 2013

Little Shopping :-)

Zgodnie z facebook'ową zapowiedzią, mam dla was wpis zakupowy. Niestety nie mam teraz możliwości zrobienia lepszych zdjęć, ale mam nadzieję że mi to wybaczycie ;-).





Przy okazji pobytu we Wrocławiu miałam chwilkę na obejście kilku sklepów, efektem nie była ogromna ilość ubrań :P
 Stradivarius 19.99 zł
Orsay 9 zł
Reserved 9 zł

A teraz rzeczy może z mniej popularnego miejsca na robienie zakupów ubraniowych (chociaż?) czyli Tesco :D. Szczerze? Wiele rzeczy baaardzo mi się tam podoba, ale nie mam tyle czasu i funduszy :D.
F&F 8.50 zł
 Nie wiem czemu to zdjęcie się obraca :-(
F&F 6 zł
F&F 12 zł


F&F 31 zł

F&F 17.40 zł
F&F 32 zł


Niestety nic typowo kosmetycznego nie upolowałam, ale myślę, że w najbliższym czasie czeka mnie wizyta w Rossmannie ;-)

Pytania

Deal

2 komentarze: