czwartek, 25 lipca 2013

Daily Make-Up & Wracam do ćwiczeń :-)

Wczoraj ktoś poprosił mnie o wpis na temat mojego makijażu. Nie jest to skomplikowana rzecz, więc szybko pójdzie :-). A po za tym wracam do ćwiczeń i postanowiłam sobie ułożyć ich mały plan :-). Zapraszam :-)



1. Przed rozpoczęciem nakładania czegokolwiek na twarz myję buzię, którymś z moich żeli do twarzy.

2. Następnie przemywam twarz tonikiem.

3. Teraz smaruję buzię kremem BB Under Twenty .
I ewentualne niedoskonałości, których krem nie zakrył zamalowuję korektorem Avon Clearskin.

4. Tuszuję rzęsy. Zależy jaką mam akurat mascarę, obecnie wykańczam Avon Super Curlacious (w sumie trafił do mnie przez przypadek, ale więcej będzie w recenzji :-)).
To jak mam pomalowane oczy zależy od okazji i humoru, najczęściej używam czarnej konturówki do oczu z Avonu...
... lube eyelinera Szafir. Tak naprawdę nie wiem skąd się u mnie wziął, ale jestem zadowolona :D

5. Na koniec traktuję buzię odrobiną pudru złapanego za grosze w Tesco :D

Ot cała filozofia :P

Przechodząc do ćwiczeń, mam zamiar wrócić do ćwiczeń, które wykonywałam przed wakacjami-kilk klik, oraz do 6-minutowych treningów Ewy Chodakowskiej :-). Zapuściłam się przez ten miesiąc, muszę zahamować pociąg do słodyczy i fast foodów :D. No i nie siedzieć po nocach, bo to nie pomaga ;-).

I tak w ramach off topu, w ostatni weekend byłam we wrocławskiej Magnolii razem z Runo. Po tym mogę stwierdzić, że chyba nigdy nie będę pracowała w centrum handlowym :D

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz