piątek, 5 lipca 2013

Małe zakupy włosowe

Dzisiaj do południa siedziałam razem z mamą w mieście, więc wykorzystałam okazję na małe zakupy kosmetyczne :).
Mrs. Potters Balsam do włosów suchych i zniszczonych Odbudowa i nawilżenie ok. 8 zł, Szampon Hipp Babysanft ok. 10 zł, Barwa ziołowa Szampon brzozowy do włosów normalnych i suchych 




Kupiłam ten szampon w sumie w ciemno- po prostu szukałam jakiegoś myjadła dla dzieci. Kiedy wróciłam do domu, sprawdziłam opinie Wizażanek i okazało się, że był to po prostu dobry wybór :).


Z produktami Mrs. Potters z tej serii miałam już okazję się spotkać i efekty nie były zbyt spektakularne :P, ale skusiłam się- tak dużo odżywki, za taką cenę! Po za tym czytałam, że wiele dziewczyn używa jej jako odżywki do mycia, więc powinna się nadać do pierwszego O w metodzie OMO :).

Za ok. tydzień prawdopodobnie zrecenzuję któryś z nich :).

Po za tym, resztę dnia spędziłam sprzątając, jutro czeka mnie jeszcze ogarnięcie piętra :(
No i wreszcie ruszyłam trochę rosyjski :D. Normalnie jestem z siebie dumna.

Polecam :)

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz