poniedziałek, 2 września 2013

Aktualizacja włosów, sierpniowa pielęgnacja

Hej :-) Wczoraj już ktoś się upomniał o wpis, więc postanowiłam dzisiaj zrobić zdjęcia świeżym włosom i zrobić aktualizację. W końcu zaczynamy nowy miesiąc ;-)

Nie wiem jak Wy, ale ja widzę dużą różnicę w porównaniu z poprzednią aktualizacją :-) Zwłaszcza podczas "użytkowania" :D Włosy w końcu stały się miękkie i gładkie. Nie podcinałam ich w tym miesiącu, bo z tego co widzę nie ma takiej potrzeby.
Pielęgnacja:
  • olejowanie Babydream fur Mama, raz zdarzyło mi się zaolejować olejem ryżowym
  • szampony HiPP Babysanft (jako M w metodzie OMO), Radical ze skrzypem użyty raz do oczyszczenia włosów
  • odżywki d/s Balsam Mrs. Potter's z aloesem, jedwabiem i białą herbatą (pierwsze O w OMO), Garnier AiK (zdenkowany w połowie miesiąca, używałam jako drugie O)
  • odżywki b/s Joanna Naturia z miodem i cytryną, Mrs. Potter's Ekspresowa Odżywka- świetnie nadaje się do rozczesywania włosów np. przed samym olejowaniem lub przed samym myciem
  • maski kupiona po zdenkowaniu Garniera Alterra Granat i Aloes, moja ulubiona domowa maska z żółtka, cytryny i oliwy :-)
  • stylizacja żel Isana
Jak widać nic skomplikowanego :-) Tradycyjnie rozczesuję tylko po nałożeniu pierwszego O na włosy, na noc wiążę delikatnie gumką. Na razie oceniam stan włosów na zadowalający, myślę że da się z nich 'wycisnąć' więcej :D Następnym razem pokażę wam moje paznokcie po dwóch miesiącach olejowania :-)

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz