wtorek, 24 września 2013

Dwutygudniowa nieobecność

Hej wszystkim :-)
W niedzielę wróciłam z nad Zalewu Wiślanego, gdzie spędziłam dwa ostatnie tygodnie.
Po raz drugi w tym roku odwiedziłam - tym razem - deszczowy Gdańsk.


Również po raz drugi odwiedziłam zamek w Malborku, ale zdecydowanie pierwsza wizyta była bardziej udana.
Zwiedziłam też pozostałości po obozie koncentracyjnym Stutthof. Nie będę się o nim rozpisywać, jeśli ktoś chce dowiedzieć się o nim czegoś więcej- tu do poczytania.
Cóż mogę jeszcze napisać? Świetnie spędzony czas :-) Może nie poopalałam się ani nad zalewem, ani nad morzem, ale dobrze się bawiłam i to chyba jest najważniejsze :D

Dzisiejszy wpis niezbyt ciekawy, ale po prostu chciałam dać znak życia :D W czasie mojej nieobecności kupiłam za szałową cenę 12.70 zł genialną książkę, którą 'pochłonęłam' w niecałe trzy dni, więc spodziewajcie się recenzji :-) Przy okazji byłam dzisiaj na zakupach i upolowałam dwie pary butów (pogoda nie zachęca do noszenia wydeptanych, letnich tenisówek), oraz przetestuję nowy szampon i nowe chusteczki do demakijażu. Tymczasem wracam do szkolnych spraw :-)

Pytania

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz