piątek, 26 kwietnia 2013

first

Hej :)
Od jakiegoś czasu miałam w planach założenie bloga, na którym mogę się podzielić wszystkim co przyjdzie mi do głowy, więc w końcu się za to zabieram :)
Mam na imię Agnieszka, pochodzę z małej miejscowości położonej 13 kilometrów od Lubina. Moją największą pasją jest rysowanie, co praktykuję od kiedy potrafiłam utrzymać kredkę w ręce ;) (efekty możecie zobaczyć na moim dA lub na drugim blogu). Kocham uczyć się języków, wykluczając te z rodziny germańskich - jak to wytłumaczył mój nauczyciel, łatwiej jest mi się połapać w językach chaotycznych, więc w najbliższym czasie planuję naukę rosyjskiego. Mam alergię na nauki ścisłe, lubię sport, czytam w większości książki oparte na faktach i szczerze nienawidzę e-booków :). Nie jestem trendsetterką, ubieram się tak by dobrze się czuć. 
Jak na razie to powinno wystarczyć :) Jutro dodam konkretniejszy wpis.

Deal

3 komentarze:

  1. ja kocham języki obce, ale fakt faktem, że germańskich nienawidzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :P denerwuje mnie podczas słuchania czegokolwiek po niemiecku ta twardość, mam wrażenie, że mowa nie jest płynna

      Usuń
    2. no właśnie, większość języków ma w sobie "to coś", a germańskie są jakieś hmm... tępe i bez wyrazu...
      heh tak, tak włosomaniactwo i mnie już dopadło :)

      Usuń