niedziela, 28 kwietnia 2013

shopping

Nie jest ich zbyt wiele ale jednak :)
koszulka- House
okulary- C&A
naszyjnik- iloko.pl
kremy i mgiełka- AVON

















Najnowszy i wcześniejsze zakupy z iloko.pl :) Jestem jak najbardziej zadowolona nic nie uczula, wszystko ma ten sam odcień złota, a ceny są małe :)




















Mus do ciała i krem do rąk mają cudowny zapach wanilii, który kojarzy mi się z ciastem budyniowym mojej mamy :) uwielbiam go! Mus ma świetną lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania, a na skórze pozostaje uroczy zapach :) Moje nogi dosłownie po czterech użyciach odżyły, skóra jest błyszcząca i miękka. Krem do rąk mimo fajnej konsystencji i szybkiego wchłaniania jest za słaby dla moich przemrożonych, przesuszonych dłoni :P
Uwielbiam wszystkie mgiełki z Avonu, ta ma świetny zapach arbuza i w te gorące dni (te które już się nadarzyły w tym roku :P) dawała fajne odświeżenie :)



















Dzisiaj bardzo zdjęciowo :D
Jutro postaram się dodać coś treściwszego.
Zapraszam na mojego bloga rysunkowego - nowy wpis! :)

Deal

1 komentarz: