wtorek, 30 września 2014

Aktualizacja włosów i porównanie po roku

 Hej :) Dziś postanowiłam pokazać obecny stan włosów, jak je rozjaśniłam i ścięłam. Po za tym, mam zamiar porównać je ze zdjęciami z wpisów sprzed roku. Zapraszam :)

 Jak widać włosy są teraz w kolorze jasnego brązu, najkrótsze pasma przy twarzy są ścięte na wysokości brody.
Olejek Babydream fur Mama na ok. dwie godziny. Po umyciu wymieszane maski Alterra granat i aloes + Masło kakaowe Ziaja. Mokre włosy posmarowane serum Marion Termoochrona i ugniecione pianką Cien.
 Wspominałam już w poprzednim poście, że mam zamiar wrócić do regularnego olejowania. Na pewno nie przyciemni to włosów, które rozjaśniłam, ale nie będą się tak szybko niszczyć, a na tym najbardziej mi zależy- mam nadzieję, że uda mi się wytrwać do studniówki bez drastyczniejszych cięć :)

 Rok temu, po wakacjach, podczas których moje włosy przeżyły największy "boom" pielęgnacyjny, fryzura prezentowała się chyba najlepiej w moim życiu, a jeśli nie najlepiej to najzdrowiej ;) Wtedy też zupełnie pozbyłam się problemu rozdwajających się końcówek, włosy miałam bardzo ciemne, na mniej wyraźnych zdjęciach zdarzało się, że wyglądały na czarne :) Nie mogę narzekać na obecny stan moich włosów, jednak to co było rok temu to wygląd do jakiego będę dążyć w najbliższym czasie.
Sierpień/wrzesień 2013
 No cóż z aktualizacji wyszedł jakiś przydługi twór, ale mam nadzieję, że da się go przeczytać :)

Pozdrawiam,

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz