wtorek, 23 września 2014

Powrót i trochę zapowiedzi

 Cześć wszystkim!

 Po prawie roku przerwy wracam, mam nadzieję, na dłużej :). Przez ten czas nie robiłam nic po za czytaniem innych blogów, tęskniłam za pisaniem, ale nie mogłam się zmobilizować żeby znów zacząć to robić. Mimo wszystko w końcu się zebrałam i postanowiłam sobie, że będę pisać jak dawniej :).

  Trochę się u mnie zmieniło, niemniej postaram się powoli pokazywać zmiany (te związane z kosmetykami, pielęgnacją itp.) w notkach. Nie ukrywam, że żałuję tak długiej przerwy, jednak powoli będę to nadrabiać. Wpisy na pewno nie będą pojawiać się codziennie, nic na siłę :). Jeśli znajdę fajny temat, coś o czym warto napisać to z pewnością to zrobię ;)
 Na razie mogę powiedziec tyle, ze w najbliższym czasie można spodziewac się aktualizacji włosów i paznokci (w końcu olejuję je już od ponad roku!) oraz kilku informacji o obecnej pielęgnacji i używanych kosmetykach :)
 W międzyczasie zapraszam Was na mój ask, na którym odpowiadam najszybciej na jakiekolwiek pytania, niekoniecznie związane z blogiem.

 Do napisania!

Deal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz