piątek, 17 maja 2013

Nowe kosmetyki & taka sytuacja

No hej :D wiem, długa przerwa bla bla. Przepraszam, ale zaczynają się dwa tygodnie pracowania nad ocenami, a poprzedni tydzień był pełen wszelkich możliwych sprawdzianów i kartkówek.
Ale nie przeszkodziło mi to w zakupie kilku nowych kosmetyków :)

 Szczerze mogę polecić i krem, i żel! Od razu mówię, nie mam wcale cery wrażliwej, ale używam tego żelu, bo bardzo szybko przesusza mi się skóra na policzkach, a on jest idealny. Jedyne co mało mi się podoba to zapach, na szczęście można się przyzwyczaić ;) Jest bardzo wydajny, to moje drugie opakowanie ale używam od baaardzo dawna.
Krem kupiłam, bo poleciła mi go przyjaciółka. Szukałam czegoś odrobinę jaśniejszego od kremu Matt Beauty z Nivea Visage- on nadaje się gdy na lato gdy jestem opalona. Ten ma gęstszą konsystencję i zdecydowanie mniej go zużywam.

W poniedziałek, gdy wróciłam do domu czekała na mnie paczka od Dziedzica Pruskiego :)


Wczoraj byliśmy ekipą na baaaardzo dobrej imprezie! Nie było czasu, żeby robić zdjęcia- prawie 3 godziny tańczenia bez przerwy :D I tym udowadniamy, że młodzież może się bawić bez alkoholu (pod przymusem, ale zawsze :D)

No i postanowiłam, że zacznę się uczyć na własną rękę rosyjskiego- życzcie powodzenia!

Pytania
Drugi blog

Deal

2 komentarze:

  1. Rosyjski nie jest wcale taki trudny ;)
    Ładna bluzeczka ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nawet cyrylica stała się dla mnie jasna :)
      Dzięki i też pozdrawiam! :)

      Usuń